Rodzina nie chce mnie znać, znajomi się śmieją bo jako kolejne auto kupiłem…

pokaż spoiler … drugą Corollę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

„Łeee, mogłeś dobre Ałdi aCzy kupić”

„Beemki nie chciałeś? Dupy byś wyrywał”

„mogłeś już kupić sywika, by był szybszy”

Części tanie jak ryż, łopatologiczny w naprawie, że sam mogę w niej grzebać, nie zgniła jak stara ( ͡° ͜ʖ ͡°) będzie jeździć do końca świata

Pijcie ze mną kompot Mirki ( ͡º ͜ʖ͡º)‿└┘ Szary dołączył do zielonego, aż somsiad z czarnym się do zdjęcia załapał

#chwalesie #motoryzacja #samochody #toyota

Akcja działa się dzisiaj. Samochód podczas crash testu zaskoczył wszystkich swoją zwrotnością. Ludzie uciekają, namiot się wali, kamery latają ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Crash testy w Polsce robią wrażenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Crash testy bywają nieprzewidywalne

Publiée par Mateusz Skwirut sur Vendredi 21 septembre 2018

EDIT: Za namową @Ciasto_hirol wrzuciłem znalezisko: https://www.wykop.pl/link/4542735/polski-crash-test-cos-poszlo-nie-tak/

#heheszki #motoryzacja #samochody #crashtest

Fajny i o dziwo polski materiał o równie fajnym aucie, już klasyku. Polecam bardzo cały kanał, gość robi sztos filmy, bez pier%^&*nia, powtarzania się itp. Widać, że nie jakiś dyletant – bardzo rzeczowo. No i auta ciekawe (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

#samochody #motoryzacja #bmw #klasykimotoryzacji #carboners

Mirki pijcie ze mnoł kompot (。◕‿‿◕。) po latach oszczędności i szukania, jest i ona, zawitała w mojej rodzinie ta pani
Wielkie przeżycie, pierwsze auto na własność ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ teraz zaczną się opłaty, parkingi, przeglądy, wacha xD

pokaż spoiler Do pierwszej wizyty w warsztacie jestem zadowolon :3

#czujedobrzeczlowiek #samochody #niewiemjaktootagowac

Mircy, takie stado byczków przywitało mnie dziś rano na torze Estoril. Lamborghini Aventador SVJ czyli najszybsze auto, jakie kiedykolwiek postawiło koła na Nurburgringu (drogowe). Przeżyłem, ale ujarzmienie 770 KM to już sroga lekcja tego, jak niewiele się potrafi, mimo że kilkoma mocnymi autami się jeździło ( ͡° ͜ʖ ͡°) W komentarzu cudnej urody poprzednicy modelu, m.in Diablo SV czy warta kilka grubych baniek Miura SVJ.
#carboners #samochody #motoryzacja

Mirki kupiłem sobie niedużego wana, lubię nim jeździć sobie po województwie. Zgłoszę się do TVN Turbo bo zamierzam zaproponować im aby zrobili o nim program. Dokładnie nie wiem jeszcze jak się będzie nazywał ten Program O Wanie więc otwieram nowy tag #programowanie zapraszam do obserwowania.

#motoryzacja #samochody

pokaż spoiler #heheszki #pasta

Jak ja gardzę ruchem drogowym w Polsce… Ostatnio jeżdżę sobie w ten sposób, że na krajówkach ustawiam sobie tempomat na jakieś 95 km/h, GPS pokazuje mi wówczas około 91-92 km/h i tak sobie jadę. Co prawda wielu kierowców jedzie ładnie za mną, propsy, ale niestety bardzo wielu musi mnie koniecznie wyprzedzić i to nierzadko z narażeniem życia, na centymetry kurwa. Wczoraj jakiś koleś w kabriolecie tak wyprzedzał, że musiałem przyhamować, bo by się nie zmieścił przede mnie, bo TIR z naprzeciwka był już blisko. Inna Karyna biednej hondzie jazz z Brajankiem na pokładzie, kilka kilometrów jechała mi dosłownie na zderzaku, jakieś 3 metry odstępu i polowała na sposobność wyprzedzenia, zrobiła to na zakazie, by po chwili skręcić na rozwidleniu w inną stronę, ma sa kra.

Bez kitu, tutaj dobrze chyba nigdy nie będzie, bo ludzie traktują drogę jak jakąś pierdoloną arenę walk.

Przydałaby się u nas funkcja społecznego podpierdalacza z certyfikowaną kamerką, który zgłaszałby wszystkich, którzy wyprzedzają go wówczas, gdy jedzie z maksymalną dopuszczalną, nawet bym im hajs z mandatów dawał.

#oswiadczenie #samochody #motoryzacja #prawojazdy #kierowcy #polskiedrogi

Tak wygląda kierownica w Kia Venga 2011 po przebiegu 109 tysięcy kilometrów xD. Przebieg oryginalny, bo to samochód mojej mamy kupiony w salonie.

#samochody #motoryzacja #kia